آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

5 روز مونده به تولدت نفس

1394/9/5 11:16
نویسنده : مامان مریم
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آینای من

باورم نمیشه که دارم به تولد یک سالگیت نزدیک میشم،هرچند که ماه صفر هستش و من و بابا داود برنامه ی تولد بزن بکوب نداریم ولی میخوایم یه جشن کوچولو به همراه خانواده ی گل خودم و خانواده ی محترم بابایی برات بگیریم که فقط خاطره ی خوش از یه تولد خوب برامون باقی بمونه

کیک رو هم مدل زنبوری سفارش دادیم که امیدوارم خوشگل در بیاد؛یه ست آتلیه هم مادر جون داره واست میبافه و من هم دارم برات پیراهن زنبوری میدوزم،وای که چقدر ماه بشی  با این لباسه ملوسک...وای یکی یکی یادم میاد  واست وقت آتلیه هم گرفتیم که  امیدوارم باهامون همکاری لازم رو داشته باشیدلخور

راستی یادم رفت بگم که تولد شما یه شب قبلش یعنی 8 آذر برگذار میشه،چون ما ایشاالله 9 آذر راهی سفر هستیم به سمت اصفهان خونه ی خاله رخسار جونم و پیش ستایش و سوگند جونی

ایشاالله رفتیم و برگشتیم هم عکس های تولدت رو میذارم هم عکس های سفر رو

فعلا بایبای بای وروجک 356 روزه ی منبوسدوستتت دارم

واااااااااااااااای خداااااااااااااااا....عاشق این مدل نشستنت هستم...همیشه پا رو پا میذاریقه قهه

 

 

________________________________________________

اینو الان یادم اومد  4 تا دندون داری و دندون 5 و 6 هم دارن رونمایی میشن ، خداروشکر که خیلی اذیت نشدی ولی روی دندون اولت بیچاره مون کردی از خدا میخوام همیشه سالم و سلامت باشی کلوچه(این اسمیه که خاله مهنوش ؛  صدات میکنه...کلووووچه)

_____________________________________________________

امروز شنبه 14 آذر 1394 هستش

ما دیشب از مسافرت برگشتیم...بخاطر کمبود مرخصی من و بابایی فقط رفتیم تهران و کرج...خونه ی عمو ها

خیلی هم خوش گذشت...بخاطر مهمون نوازی عمو ها و زنعموهای مهربون آینا...اینم از طرف آینا برای فاطمه جون...عرفان جون...آرشیا جون و اصیلا جونی...دختر عموها و پسر عموهابوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامی س
8 آذر 94 8:02
سلام سلاااااااااااااااااااام آینای ناز ما یک ساله شده بسلامتییییییییییییییییی ایشالا 1000ساله بشی عزیزدلممممممم ایشالا عروسیت تولدت با هزاران آرزوی زیبا مبارک خانوم طلا _________________________________________________________ سلام عزیزم مرسی که اینقدر به ما لطف داری و بهمون سر میزنی