آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

دخترم یک ساله شد

1394/9/9 15:55
نویسنده : مامان مریم
380 بازدید
اشتراک گذاری


زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

سلام عشق من

سلام زنبور طلایی...کیک آینا زنبور هستش...لباسش هم  زنبور هستشتولدت با یه دنیا عشق مبارکت باشهniniweblog.com

ایشاالله که صد ساله بشی...من و بابایی بهترین آرزوها رو برات داریمniniweblog.com

چقدر خوبه که دختر داریم،دختری که جدیدا یاد گرفته باباییش رو  مدام بوس کنه؛حسابی دلش رو بردی آینا طلا

بابایی ت هم عاشقانه دوستت داره

((((((((دختر قشنگم...یک بهار و تابستان و یک پاییز و یک زمستان رو دیدی...از این به بعد همه چیز تکراری ست..جز مهربانی))))))

بازم میگم تولدت مبارک،خیلی حس قشنگیه...الان دخترم یه ساله شده هورااااااااااااااااااااااniniweblog.com

                                               عمه مریم و عمو محمد

 

مادر جون و پدر جون(جای بابا بزرگ حمید و مامان سیما خالی بود)

مامان و بابای زنبورچشمک                                                                      دایی جون به همراه پدر جون

هدایا هم اکثرا نقدی بودن

پدر جون و مادر جون 100 تومن پول دادن

خاله مطهره هم 30 تومن داد(خاله مجرده و دانشجو و ما اصلا ازش انتظاری نداریم)

دایی جون یه دست لباس

عمه نازی (عمه جون خودم) پول دادن

سمیه جون مامان مهرناز پول دادن

عمه مریم , عروسک خوشگل خرید

کیانا جون(دوست آینا گلی) عروسک خوشمل آورد واست

خاله اکرم(همسایه بالاییمون) یه خرسی آورد واست

با بابزرگ حمید هم 40 تومن پول دادن...مامان سیما (مامان بابا داود) هم...یه رازه؛چشمکبزرگ شدی بهت میگم

دست همگی درد نکنه

ایشاالله توی شادی هاتون جبران کنیمبوس

پسندها (2)

نظرات (8)

گــ♥ــلبرگ
14 آذر 94 16:31
عزيزم آينا جوني تون 9 آذر به دنيا مياد؟ منم همينطور عزيزم آينا جوني شما اولين كسيه كه روز تولدش با من يكسانه من 9 9 83 به دنيا اومدم و فكر مي كنم آينا جون 9 9 93 به دنيا اومده باشه درسته؟ عزيزم زنده باشه ايشالا ♥ ------------------------------------------- سلام عزیزم..بله درسته آینا گلی 9 9 93 به دنیا اومده از آشناییتون خوشحالم
نقاش کوچولو
7 دی 94 15:51
سلام دوست عزیزم اتفاقی با وبتون اشنا شدم قرشته خیلی نازی دارین خدا براتون نگهش داره از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامی س
12 دی 94 1:15
ای قربونت برمممممم عروسک ناااااااااااااااز تولدت خیلی خیلی مبارک ___________________________ فدات شم عزیزم...همیشه به آینا جونم لطف داری
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 12:04
سلام مامانه نینی خیلییییییی نینیه نازی دارین منم قراره به زودی خاله نینی فوگولی شم. برای همین یه وبلاگ درس کردم که خاطرات نینیو تا وقتی که زمینی بشه ثبت کنم ممنون میشم شما هم به جمع دوستان منو و نینی بپیوندید. خاله جون منتظرتون هستیمااااااااا اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین. ـــــــــــخاله دلارامــــــــــــــ __________________________________ سلام عزیزم بله حتما چرا که نه
مامان هانا
26 دی 94 0:37
سلام دوست عزیزم تبریک میگم تولد نازدونتون رو البته با تاخیر ماشالا هزارناشالا چقد نانازه این فرشته کوچولو خدا براتون سالم و شاد نگهش داره خیلی خوشحالم که ما رو جز دوستانتون پذیرفتین _______________________________________________ سلام عزیزم خواهش میکنم...منم از آشنایی با شما خوشوقتم
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
26 دی 94 20:25
سلام مامان نینی جون.نینیتون خیلی ناز و دوست داشتنی هست.منم قراره خاله نینی فوگولی شمو برای همین یه وبلاگ درس کردم تا خاطرات فرشتمون و تا وقتی که زمینی بشه توش بنویسم.خوش حال میشم شما هم به وبمون بیاین و به جمع دوستان پسملمون بپیوندید. اگرم با تبادل لینک موافق هستید بهمون خبر بدید. منتظر حظور گرمتون هستیم.موفق باشین ________________________________ در پست قبلی جوابتون رو دادم...لینک هم شدید
مامان طلا
27 دی 94 14:21
تولدت مبااااااااااارک دختر ناز ایشاالله صد ساله بشی ----------------------------------- ممنونم
rana
29 خرداد 95 12:21
😍😍😍😍😍😍😙😙😙😙😙😙