آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

5 ساله که زیر یک سقف باهمیم

1394/8/20 15:25
نویسنده : مامان مریم
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر لوس و بامزه ی خودم

این پست مربوط میشه به سالگرد ازدواج من و بابایی که امروز هستش...اگه خدا بخواد قراره امشب شام سه تایی بریم بیرون...سال گذشته این موقع منتظر حضور گرم تو بودیم نفسممتنظر

ایشاالله امشب عکسهای خوشگل میگیریم...و همشو میذارم اینجا تا بعدا خودت بزرگ شدی ببینی

سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم كه تو خلق شده اي  تا زيباترين زندگي را برايم بسازي
سالروز ازدواجمون مبارك
محبت

_______________________________________________________________

رفتیم و برگشتیم.....اینم از عکسهای ما سه تا.........ما سه تا عشق همیممحبت

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامی س
8 آذر 94 8:04
ایشالا عشقتون مانا و جاوید باشه عزیزم خدا برای هم و برای آیناجون حفظتون کنه خیلی وقته عکس از خانوم گل نذاشتی هاااااااا دلمون تنگ شده خببببببب ____________________________________________________________ مرسی گلم چشم...عکسهای جدیدش رو میذارم
rana
29 خرداد 95 12:23
همیشه شااااااد باشیییید. دخمری هم زیر سایه شما.