آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

11 ماهگی

1394/8/9 9:11
نویسنده : مامان مریم
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

11 ماهگی ت مبارک نفس منبوسبوسبوسبوسبوس

الان وقت ندارم زیاد برات بنویسم  ولی قول میدم زودی بیام و از پیشرفت های این ماهت بنویسم و کلی عکسهای خوشمل ازت بذارم...............واااای آینا یک ماه مونده تا تولدت...چقدر خوشحالم که 11 ماهه تورور دارمآرام

دوست دارم بهترینممحبت

 

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ                                       

پسندها (3)

نظرات (0)