آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

دخترم...تاج سرم

1394/4/7 12:09
نویسنده : مامان مریم
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

دختر نازو قشنگم...چند روزه یادگرفتی میرقصی،البته نه از اون رقص ها...یکم دست هات رو میبری بالا و انگشت هات رو باز و بسته میکنیniniweblog.com

خیلی خیلی به بابا داود  علاقه نشون میدی چون تا ماه پیش هم زیاد باهاش جور نبودی ،نمیدونم چرا ،بابایی ت که عاشقته ولی تو همش به من میچسبیدی و من اصلا از این قضیه راضی نبودم ولی الان یه هفته ست که  وقتی بابایی از سرکار میاد و میبینیش از ته دل ذوق و خنده و لوس بازی و خودتو از بغل من میندازی بغل بابایی ت

واینکه چند روز هم هست که ددددددددد میگی و اووووووووووو،مثل اینکه میخوای شروع کنی به حرف زدن،خیلی خوشحالم که بزرگ شدنت رو لمس میکنم واقعا روزهای شیرینی دارم با تو

و خبر مهم بعد اینکه خاله مونا بارداره،مونا جون صمیمی ترین دوستمه،هنوز معلوم نیست نی نی ش چیه ولی هرچی هست اول اینکه سالم باشه و بعد اینکه دختر باشهniniweblog.comآخه خاله مونا عاشق دخمله niniweblog.com؛اگه هم پسمل بود ایشاالله شبیه خاله مونا بشه؛خوشگل و بامزه و ایشاالله شما و نی نی خاله مونا دوست های خوبی باهم باشید

دیروز کیانا و مامانش مهمون ما بودن،هر دوتا جیگر شدین،کیانا کلی رقصید و دست زد و تو هم باهاش صحبت میکردی و اونم جوابتو میداد البته به زبون نی نی ها حرف میزدین که ما اصلا متوجه نمیشدیم و فقط واستون میخندیدیم و کلی ازتون فیلم گرفتیم ولی عکس نهniniweblog.com

 ودر آخر از اینجا یه دعا برای کسایی که نی نی میخوان در این ماه عزیز و پربرکت  از ته دل دعا میکنم خدا بهشون هرچه زودتر یه نی نی ناز و سالم بده و این روزهای شیرین رو لمس کنن...آمییییییییییییییییین

___________________________________________________________________________

پ ن  1:امروز 25 شهریور 94... بچه ی خاله ی مونا پسره...یه پسر شیطون بلا...ایشاالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
7 تیر 94 14:05
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم