آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

حمام کردن آینا گلی

1394/4/8 9:28
نویسنده : مامان مریم
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

میخوام از کارهات بگم که چقدر باهوشی و هر روز یه کارجدید انجام میدی که واقعا باعث تعجب مامیشه،آخه هنوز خیلی کوشولویی واسه انجام دادن این کارها

توی این روزهای گرم هر روز میبریمت حموم؛حتی اگه من سرکار باشم و وقت نکنم مادرجون شمارو میبره وعاشق حموم و آب بازی هستی و کافیه ازکنار در حموم یه لحظه رد شیم،از توی بغلم خودتو خم میکنی به طرف حمومniniweblog.comدیروز که توی وان خودت نشسته بودی،مادرجون اومد پیشت و گفت آینا خودتو بشور،دیدیم آینا خانم دستشو میکشه روی شکم و دست و پای خودش...ای جاااااااااااااااان...کلی خندیدیم از این کارت،آخه یعنی چی؟؟ازکجا اینارو یاد گرفتی؟؟؟هربار مادر جون دوباره میگفت آینا خودتو بشور ،شما بازم این کارهارو تکرار میکردی که داری خودتو میشوری،دختر ناز مامانniniweblog.com

الهی قربون اون هوشت برم،بچه ها از اون چیزی که ما فکرشو میکنیم باهوش ترن،بابا ها و مامان ها بیشتر هوای نی نی هامون رو داشته باشیمniniweblog.com

یه چیز رو جا انداخته بودم؛دیشب که داشت والیبال پخش میشد،شما و باباداود دراز کشیده بودین وداشتین والیبال نگاه میکردین،کلا عاشق فوتبال و والیبال هستی،از 2-3 ماهگی علاقه داشتی به این بازیها و هر وقت از تلویزیون پخش میشد با جذابیت نگاه میکردی،منم داشتم تو آشپزخونه کارهام رو انجام میدادم که یهو دیدیم آینا خانم خوابش برده...عزیزم...معلومه حسابی خسته بودی بدون اینکه رو پام بذارمت خوابیدی،الهی همیشه آرامش داشته باشی و خوابهای خوب ببینی

درپناه خدا باشید

عکس های بعد از حمام

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سها و سارا
8 تیر 94 17:04
سلام عزیزم ممنون از بازدیدت از وبلاگ دخمل کوشولوم باید بگم من مدت چار سال تو بلاگفا برای دخمل بزرگم نوشتم ولی تازگی کلی از نوشته هام حذف شد اینه که دیگه تو سایتم می نویسم و از این به بعد فقط اونو آپ می کنم خوشحال مکیشم سر بزنی
مامی س
9 تیر 94 9:03
خدا حفظش کنه عسلک ناز رو! من بودم همونجا توی حموم قورتش میدادم
مامان هدی
10 تیر 94 11:26
ااااااااااااااااای جاااااان چه دختر ناناسی ماشالله. هزار ماشالله. شما یه ماه از حسنای من کوشولوتری خاله. دختر من هم عاشق حمام و آب بازیه ولی همه میگن بهتره ی روز در میان ببری حمام. البته این رو دکتر دخترم هم تأکید کرد. _______________________________________________________________ مرسی از لطف شما ممنون عزیزم که اطلاع دادی،از این به بعد یه روز در میان حمومش میکنیم.
یک مامان
10 تیر 94 15:51
سلام.گروهی داریم به اسم تجربیات مامانا که از مامانایی تشکیل شده که بچه کوچیک دارن و به هم کمک میکنن و با هم تبادل نظر دارن.دوست داشتید تشریف بیارین https://telegram.me/joinchat/0687f60f01e406ce0d804686a9eb7723