آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

وبلاگ جدید آینا

1394/3/31 17:12
نویسنده : مامان مریم
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی ماما نای گل و مهربون

من قبلا خاطرات آینا گلی رو توی بلاگفا مینوشتم ولی از اونجایی که بلاگفا همیشه قطع هست تصمیم گرفتم از اول تیر مطالب آینارو بیارم نی نی وبلاگ...یکم زمان میبره ولی من میتونم....

از تیر که نه...از همین الان شروع کردم به انتقال مطالب

پسندها (2)

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 14:51
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم