آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

چهارمین سالگرد ازدواجمون

1393/8/20 23:35
نویسنده : مامان مریم
173 بازدید
اشتراک گذاری

هروز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تويي را به من هديه داد باتو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد
سالگرد ازدواجمان مبارك بر هر دومان...

بر من مباد بي توماندن بي توبودن بي تو خفتن بي تو رفتن...niniweblog.com

ایشاالله سال بعد سه تایی میریم بیرون واسه سالگرد ازدواجمون وکلی خوش میگذرونیمniniweblog.com

عکس هاش رو هم سر فرصت میذارم؛ایشاالله

کسی نبود ازمون عکس بگیره ، من از بابایی عکس گرفتم،بابایی از من چشمک

آینا خانم هم قراره 19 روز دیگه به دنیا بیاد؛من و بابات که دل تو دلمون نیست،منتظریم تا بیای پیشمونبغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)