آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

اتاق گل دخترم

1393/8/14 14:54
نویسنده : مامان مریم
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

وسایل اتاقت رو چیدیم البته تخت هنوز نرسیده...شرکت آپادانا خیلی بدقولی کرد...فک کنم بعداز به دنیا اومدنت تخت برسه که بعدا هروقت رسید عکسش رو میذارم

 

    زنبور های اتاقت که با چه مشقتی چسبوندیمش...یکم سخت بود

 

سرویس زنبوری آپادانا

 

 

 

niniweblog.com

بالاخره تخت شما هم رسید ولی الان آینا خانم بدنیا اومده و تقریبا 25 روزشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)