آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

حرف زدن آینا گلی

1395/7/4 11:02
نویسنده : مامان مریم
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق یکی یدونه م

آینا جونی نمیدونم چرا اینقدر تنبل شدم در مورد نوشتن خاطراتت

امروز اومدم تا یه سری از کلماتی که میگی رو برات بنویسم

آینا جون                                                  دفتر

بابا جی(بابا جون)                                   آگا(آقا)

نانا(خاله)                                               بله 

آب

آب بازی

توپ بازی

هاپو

نیست

بیا

بده

نگاشی(نقاشی)

گوتار(خودکار)

دوگ (دوغ)

گاک(غاز)

میو میو(گربه)

جمله هم اینارو میگی                    آب بازی تردم             نم نم بده(هرمدل خوراکی اسمش نم نم)

آب بده

نگاشی تردم                                                گوتار بده قه قهه

فدات بشما تمام سعی ت رو میکنی صحبت کنیبوسبوسبوسبوسمحبتبوسبوسبوسبوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)