آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

بابا داود تولدت مبارک

1395/5/24 16:45
نویسنده : مامان مریم
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عسله من...دختر نازم

امروز تولد بابا داو شماست

همسر عزیز من؛عشق دوست داشتنیه من

بازم میگم تولد مبارک همسر مهربونم

دیشب برای بابا داود تولد سورپرایز گرفتیم

واقعا عالی بود...باحضور آیناگلی که عالی تر هم شد

دست دوستهای خوبمون درد نکنه که اینقدر برای ما ارزش قایل شدن و مارو توی جشن همراهی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)