آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

دخترم تاج سرم

1395/3/9 17:50
نویسنده : مامان مریم
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

من خوبم

19 ماهگی ت مباااااااااااااااااااااااارک

شما هم حسابی این روزا شیطون شدیا...از مبل بالا میری و میری رو دسته ی مبل وایمیسی  از میز بالا میری خلاصه دائم درحال کشف کارهای جدیدی و ما لذت میبریم و مواظبت هم هستیم

راستی..........................اسمت رو یاد گرفتی...ازت میپرسیم اسمت چیه؟خیلی واضح و درست میگی آینا

امروز با دلیل اومدم برات بنویسم...دخترم  ورودت رو به 19 ماهگی تبریگ میگم...تشویقتشویقتشویق

امروز 9 خرداد 1395 دخترم 18 ماهه ش رو تموم کرده و واکسن داره خداروشکر که آخرین واکسنش هست

از کارهای روزمره مون برات بگم که هر روز میبریمت پارک , کلی بدو بدو و بازی میکنی و من خوشحالم که خدا تورو به من داد تا با دنیای شیرین و بامزه ی بچه ها آشنا بشم

موقعی که با تو سرگرمم هیچ کس و هیچ چیز توی ذهنم نیست ؛فقط درگیر تو و کارهای توام

عاشقتم آینا

______________________________________________________

همچنان اون دوتا دندن نیش داره درمیاد...خیلی اذیتت کرده قربونت برم

-----------------------------------------------------------------------------

مثل اینکه واکسن 18 ماهگی فقط سه شنبه ها زده میشه؛پس واکسن ت رفت واسه سه شنبه ...اوووووووووووووففففففففففففففففففففففففغمناکخواب آلود

پسندها (2)

نظرات (0)