آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

بعد از چند ماه دوباره شروع کردم...18 ماهگی ت مبارک...با تاخیر 11 روزه

1395/2/21 9:11
نویسنده : مامان مریم
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و قشنگ خودم

من و ببخش نمیدونم میتونم بهونه بیارم که اینقدر سرم شلوغ بود یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آینا جونم منو ببخش مامانی که خیلی وقته برات ننوشتم...میدونم این روزای شیرین دیگه برنمیگرده و من لحظه به لحظه خدارو شاکرم که تورو به ما هدیه داده

خیلی دختر لوس و بامزه ای شدی؛مدام پدر جون رو بوس میکنی,خاله رو بوس میکنی؛مادر جون رو و خلاصه دوست داری دل همه رو بدست بیاری با شیزین کاری هات

وقتی از سرکار میرسم خونه؛همچین با دستهای کوچولوت بغلم میکنی و بهم میفهمونی که دلت برام تنگ شده،میخوام اون لحظه قورتت بدم شیرینم

وهمینطور بابا داود هم از سر کار میاد کلی بغل و بوس و لوس بازی

از دندونات بگم که تا الان که 17 ماه و 12 روزته ، 12 تا دندون داری و دوتا نیش بالا هم داره جوونه میزنه

چند تا حرف جدید هم یاد گرفتی

آب

تاب تاب عباسی

آب بازی

داخ(داغ)

ایجا(اینجا)

نه نه نه نه نه(همون نه ولی با تاکید فراوانخنده)

نم نم (هرچیز خوراکی)

اومدم با کلی عکسهای خوشگل مشگل

________________________________________________-

متاسفانه فعلا نمیتونم عکس بذارم

چون

گوشیم به سیستم وصل نمیشه که عکسهارو از گوشیم خالی کنم

نمیدونم چرا

پسندها (1)

نظرات (1)

یارا
21 اردیبهشت 95 11:03
ماشالا ب آینا گلی اسفند دود کنید براش چش نخوره.دوست عزیز با اجازه لینکتون رو در وبلاگم گذاشتم و منتظر عکسای خوشگل خانوم هستم