آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

10ماه هم تمام شد

1394/7/9 8:45
نویسنده : مامان مریم
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل لوس مامان

الهی فدات شمبوس

10ماهگیت مبارکه...بوس

وزن 9400

قد74

 

میخواستم امروز کل عکسهای 10 ماهگیت رو از گوشیم بریزم داخل کامپیوتر ولی چند روز پیش سیم رابط رو گاز زدی و عین موشی ها داشتی سیم رو پاره میکردی و موفق هم شدی...الان متوجه شدم که سیم رابط کار نمیکنه...برم یدونه بخرم و بعد بیام عکسهات رو بذارم

این لباس سرمه ای رو امیر حسام و بردیا برات خریدن...مرسی پسرعموهابوس

  آینا جوووون و کیانا جون

 

 

 

آینا جونی و مهرناز جونی

 

آینا جونی و خاله مطهره جونی


 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان حلما
5 آذر 94 10:52
جونم ناز نازی چه دخمل نانازیسلامت دل شاد زیر سایه پدر مادر باشی همیشه در ضمن از این جملت مامانی خیلی خوشم اومد خدا زنی رو که عاشقشه بهش دختر میده لایککککککککککککککککککککککککک ____________________________________________________ سلام عزیزم ممنون که به وب دختم سر زدی...
ــــــدلارامــــــ
5 آذر 94 12:03
سلامممم مامانه نینی جووووون ماشالا نینیه نازی دارینننننننننن منم قراره خاله پسمل گوگولی شم و برای همین یه وبلاگ واسه فرشتمون درست کردم تا خاطرات قبل از زمینی شدنشو و براش بنویسم خوش حال میشم شما خاله جوووونه مهربونم به وب منو پسملمون سر بزنین اگرم دوست داشتین اسم نینیتون تو اسم دوستای پسملمون باشه بهمون خبر بدین موفق باشین ـــــــــــخاله دلارامـــــــــــ