آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

بهار 1394

1394/1/9 18:13
نویسنده : مامان مریم
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دختر نازم

اینجا یه سری عکس از شما میذارم که سروش جان(پسرخاله ی خودم) ازت گرفته...توی این عکس ها شما 3ماه و سه هفته ای نازم...عکسهارو هم دست کاری نکردم...خواستم اصل عکس هارو داشته باشی...چند تا دست و پا هم معلومه...ولی بیخیال...مادر و دختر که این حرف هارو باهم ندارن

اولین عکس ؛ سلفی هست که سروش باهات گرفته...

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
31 خرداد 94 18:35
دختر خوشگلی دارید خدا حفظش کنه ----------------------------------------------------- مرسی عزیزم