آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

13 بدر 1394

1394/1/13 22:30
نویسنده : مامان مریم
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و قشنگم

امسال 13 بدر عالی بود بخاطر وجود تو نازنینم...هرچند بابایی شما حالش بد بود و کلا خونه موند ولی این دلیل نمیشد که ما به خودمون بد بگذرونیم..ایشاالله سال بعد بابا هم باهامون باشه و سه تایی عکس بندازیم

یکم هم هوا سرد بود واسه همین کلاه سرت گذاشتیم

این هم ازعکس های ملوس دخترم که زینب جون دخترعمه ی من زحمت کشید و از شما انداخت...ایشاالله واسه نی نی ش جبران کنیمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)