آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

آینا و کیانا

1393/9/29 15:6
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا آینا گلی 20روزشه و دوستش کیانا خانم 72 روزشه

کیانا 52 روز از آینا بزرگتره...امیدوارم هروقت بزرگ هم شدن دوستهای خوبی واسه هم بشن...دوستتون داریم نفس ها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
1 تیر 94 18:06
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون ________________________________________________________ سلام ... ممنون چشم ، به سایت شما هم سر میزنیم