آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

یک و یک و یک

1394/10/10 10:52
نویسنده : مامان مریم
263 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم یکسال و یک ماه و یک روزگیت مبارک .امیدوارم همیشه تو مراحل  زندگیت موفق باشی .نازنینم هرچی میگذره شما دوست داشتنی تر میشی اینقدر خودت رو لوس میکنی که هرچی میبوسمت و بغلت میکنم اروم نمیشم واقعا که شیرینی زندگی ما شدی ا این اداهای جدید که درمیاری خیلی بامزه میشی...دیگه قشنگ بوس میکنی اونم با صدای ابدار,عاشق وسایل آشپزخونه هستی...کلا عاشق هرچیزی هستی جز اسباب بازی هاتسکوت

جونم برات بگه که کم و بیش بابا رو میگی ولی مامان رو فعلا نه...البته همه ی بچه ها مامان رو دیرتر یاد میگیرنچشمک نمیدونم چه حکمتی توشهقه قهه

خلاصه دنیای شیرینی ساختی برای ما...یکم سخته البته نه همیشه ولی خب اولاش خیلی سخت بود ولی بعدازگذشت یک سال عادت کردیم،میبینی چقدر زود عادت کردیم ،بعد از یک سالقه قهه

 

زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

 

دوستت دارم عروووووووووووووسکمبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

مامی س
12 دی 94 1:17
___________________________
دختــر بابا
24 دی 94 11:02
آپـــ شدم با یه موضوع مهم . حتما سر بزنید