آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

یه روز خوب با فامیلهای بابایی

1394/5/15 9:40
نویسنده : مامان مریم
763 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ادامه...خندونک


زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ

اولی ...مامان مریم خودمه

منم بغل عمه مریم هستم

 


آیناگلی و معصومه جون و ماهان جون

 

اولین نفر مامان مریم منه،آیناگلی بغل عمه مریم...این کنار مرجان جون و روبروش ماهان جون

 

آیناگلی و عمه مریم

 

عمو محمد>>>شوهر عمه مریم....عموی مهربون اون روز حسابی زحمت کباب درست کردن رو کشید

 

این حاج خانوم هم مامان بزرگ مهربون باباداود هستش...یه مادربزرگ دل زنده...یه مادربزرگی که پایه ی همه ی خوراکی خوردن با ما هست  مخصوصا چیپس و پفک 

آخه مادربزرگ به این باحالی داریم؟؟؟نه توروخدا داریم؟؟؟

بابا داود که عاشقشه...چون وقتی باباداود کوچولو بود خیلی پیششون میموند...مثل خودت که الان پیش مامانی میمونی و باهاشون عادت کردی

خلاصه این مامان بزرگ و بابابزرگ ها برکت زندگی ما هستن

 

و دوباره آیناگلی بغل ماهان جون ...عمو یاسر شوهر خاله مرجانه...و مامان سیما

 

آیناگلی بغل عمو یاسر و خاله مرجانه......ایشاالله خوشبخت شید عزیزان

 

آی خداااااااااااا جون...............لپمخنده

 

و در آخر هم خودم

پسندها (3)

نظرات (3)

darya
1 شهریور 94 0:13
وب قشنگی داری...لینکی عزیزم خواستی لینک کن..
ع نظری
6 شهریور 94 13:18
بسیار عالی ________________________ به به عمو علیرضا خوش اومدی
مامی س
9 شهریور 94 17:03
عزیزممممممممممممم کوشولوی ناز خوردنییییییییییی منم اگه دستم میرسید محکم ماچچچچش میکردم خووو _________________________________________________ فدای تو عزیزم