آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

آینا با عموها و ...

1394/2/14 16:9
نویسنده : مامان مریم
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازو قشنگم

یه چندتا عکس جامونده دارم که واست میذارمشون

بفرمایید ادامه...

 

عمو علیرضا و عرفان جون و فاطمه جون

 

عمو مهدی و اصیلا جونی

 

بردیا جونی پسر عمو بهروز

بردیا خیلی آینا رو دوست داره،آینا هم خیلی  پسرعمو ودخترعموهاش رو دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:56
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري _________________________ مرسی...ممنون از شما