آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

کارهای عجیب گل دختر

1394/4/10 17:31
نویسنده : مامان مریم
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم

اول یه گله داشته باشم بخاطر نخوردن قطره هات،آخه چرا اینقدر مقاومت میکنی دخترم،کلی باید باهات کلنجار برم تا قطره هات رو بخوری،بعضی وقت ها دعوات هم میکنم،آخه اون قطره ها واسه سلامتیه خودته دخترم،لطفا منو ببخش بخاطر اینکه بعضی وقت ها دعوات میکنمniniweblog.com

امروز صبح نشوندمت توی روروئک تا یه کم به کارهام برسم،اول که رفتی اتاق خودت،عاشق اتاقت هستی ؛بعداز چنددقیقه که دیدم صدای آینا خانم نمیاد ،رفتم ببینم چیکار میکنی که صدات نمیاد ،اینو هم بگم هیچ چیز خطرناکی توی اتاقت نیست که نگران باشم بخاطر همین هر بار میری توی اتاقت خیالم راحتتره

رفتم دیدم به به آینا خانم کشوی کمدش رو باز کرده و دونه دونه داره لباسهاش رو از کشو درمیاره من کاملا niniweblog.comاینجوری شده بودم...هرچند کارت اصلا درست نبود ولی قربون اون هوشت برم که کشو رو بازکردی؛کلی هم بوست کردم,روز به روز بیشتر منو متعجب میکنی و دنیای من با تو شیرین تر ازقبل میشه

از اون شیرین کاری ت عکس هم دارم که حتما میذارم

دوستت دارم نازنینمniniweblog.com

بقیه عکس ها در ادامه مطالب...

 

پسندها (1)

نظرات (0)