آینا جونمآینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
بابا داود منبابا داود من، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مامان مریم منمامان مریم من، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
آشنایی من و عشقمآشنایی من و عشقم، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات آینا گلی

خیلی دیر اومدم...ببخشید نانازم

1394/3/15 16:28
نویسنده : مامان مریم
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

تقریبایک  ماهی هست که برات چیزی ننوشتم....ولی قول میدم بیشتر بیام و از کارهات بنویسم

ازاوایل 6 ماهگی غذات رو شروع کرده بودم و الان که وارد 7 ماهگی شدی خوب غذا میخوری...وزن 6 ماهگی 7600 و قد 68

سوپ که نگو عاشقشی،فرنی هم خوب میخوری ولی زیاد سرلاک و حریره بادوم دوست نداری

کباب هم خیلی خیلی دوست داریniniweblog.com

عاشق تاب تاب هستی و وقتی بهت میگیم تاب تاب با چشمهای نازت دنبال تاب تاب خودت میگردی که ورودی اتاقت آویزون هست این ماه یاد گرفتی دس دسی کنی ... تقریبا میشینی ولی وقتی خسته میشی خودت رو زمین ولو میکنی فعلا سینه خیز نمیری ولی خیلی درتلاشی که بری...فعلا یادگرفتی یکم عقب عقب میری

خیلی به من وابسته شدی و من عاشقتم عروسکم

الان سر کار هستم و بی صبرانه منتظرم برگردم خونه و تورو ببینمniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)